Vragen? We zijn 24 uur per dag voor jou bereikbaar!

Als je vragen hebt, maakt niet uit of het een onverbindend aanvraag naar onze producten is of informatie naar je actuele bestelling, onze gekwalificeerde medewerkers staan 24 uur per dag als contactpersoon voor je klaar. Maar voordat je een support aanvraag stelt, kijk a.u.b. eerst naar onze meest gestelde vragen. Breng alsjeblieft begrip op dat we geen vragen beantwoorden die daar al beantwoord zijn.

Neem a.u.b. in acht dat we tegenwoordig nog geen support in het Nederlands ter beschikking kunnen stellen. Je kunt met onze support in het Duits of in het Engels praten.

Zo zijn we bereikbaar:

Kijk a.u.b. eerst naar onze meest gestelde vragen! Zou je hier echter geen antwoord kunnen vinden, neem dan contact op met ons via onze Facebook-pagina of stel met vermelding van je bestelnummer een support ticket via ons systeem op. Mochten er wedervragen zijn in verband met je bestelling meldt alsjeblieft in elk geval altijd jou bestelnummer (die vind je in jou ontvangstbevestiging). Indien je al geregistreerde klant bij ons bent kun je voor het inloggen in de support systeem jou klantengegevens baten. Nog geen klant of heb je jou bestelling als gast opgegeven? Dan stel met een paar klikken je eigen account op.